JAK ZMIENIAMY SIĘ DLA PAŃSTWA

Szanowni Państwo

Rozmowy  z mieszkańcami Dzielnicy Warszawa Rembertów, pacjentami oraz żołnierzami, nakreśliły nam plan działania, który będziemy realizować aby zachęcić Państwa do korzystania z naszych usług. Postaramy się pokazać, że przychodnia jest atrakcyjnym miejscem aby zadbać o zdrowie swoje i swoich najbliższych.

Proponujemy dobrze zorganizowaną jakościowo obsługę pacjenta poprzez:

  • Telefoniczną, online i osobistą obsługę pacjenta.
  • Miły i kompetentny personel.
  • Przyjazną atmosferę.
  • Słuchanie i rozwiązywanie problemów i potrzeb pacjentów.
  • Przyjazne miejsce pod względem infrastruktury – klimatyzowane poczekalnie
    i gabinety, estetyka poczekalni, korytarzy i gabinetów.

Podjęliśmy działania mające na celu poprawę jakości udzielanych świadczeń:

  • Do naszego zespołu dołączyli  nowi lekarze pediatrzy, endokrynolog, medycyny pracy.
  • Wprowadziliśmy nową centralę telefoniczną z możliwością oddzwaniania do Pacjenta, odwoływania i potwierdzania wizyt. Aktualnie wdrażana jest obsługa przez Voiceboty. Wprowadzenie tej usługi będzie pozwalało na zapisywanie się do lekarzy POZ i odwoływanie wizyt  do wszystkich lekarzy 24 H na dobę a także potwierdzania wizyt.
  • Podjęliśmy działania w celu rozszerzenia działalności o poradnię kardiologiczną, ortopedyczną i osteoporozy. Zwróciliśmy się do NFZ celem pozyskania kontraktów na ww. poradnie.

Modernizujemy infrastrukturę:

  • Realizujemy prace odnowienia elewacji zewnętrznej, schodów i barierek.
  • Odnawiamy gabinety lekarskie, zabiegowe i diagnostyczne.
  • Przenosimy lekarzy POZ na parter a specjalistów na I piętro celem oddzielenia ludzi chorych od zdrowych ale ze schorzeniami.
  • Będziemy odnawiać poczekalnie, korytarze i rejestracje.
  • Jeszcze w tym roku zamontujemy klimatyzację we wszystkich gabinetach, korytarzach i poczekalniach.
  • Rozpoczęliśmy inwestycje związaną z poszerzeniem bazy diagnostycznej oraz wymianą starego sprzętu na nowy, między innymi pozyskaliśmy densytometr, zakupiliśmy nowe stoły zabiegowe, system holterowski, defibrylator z możliwością prowadzenia monitoringu akcji serca w stanie rzeczywistym i wiele innych.

Serdecznie zapraszamy do poznania nas i skorzystania z naszych usług.

Dariusz Neudek

Dyrektor WSPL ,,SpecLek” SPZOZ w Warszawie

Kontakt

WOJSKOWA SPECJALISTYCZNA PRZYCHODNIA LEKARSKA "SpecLek” SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ w WARSZAWIE

  • Dane kontaktowe przychodni

Aleja Generała Antoniego Chruściela "Montera” 103, 00 – 910 Warszawa NIP: 9521787527 REGON: 013268132 NUMER KONTA: 59 1130 1017 0020 1464 6720 0001

  • Sekretariat

Sekretariat godziny pracy 7:30 - 15:00 Tel. 22 673 52 35, 261 814 140 fax 22 673 51 93 sekretariat@speclek.pl

Formularz kontaktowy

Prosimy wypełnić formularz (wszystkie pola są wymagane). Oddzwonimy, doradzimy i umówimy Państwa na wizytę.

  • Sekretariat
  • Rejestracja
  • Stomatologia
  • Medycyna Pracy
  • Kadry
captcha code

Zapraszamy

Dobra opieka ? To tu !

© Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SpecLek Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie All rights reserved.